Nu kör vi på igen!

Två ostrukturerade träningsveckor har passerat. Jag vet inte riktigt vad jag haft för mig, men väldigt lite vettigt. Några PBn har jag satt, men det är också allt. Jag har "kört på dagskänslan", något som inte alls funkar för mig. Jag har kör alla baslyften samma dagar, kört samma lyft flera dagar i rad, inte haft något upplägg i antal set och reps och helt enkelt inte vetat vad jag gjort alls. Men idag togs det tag i och imorgon kommer nya träningsupplägget! Äntligen tillbaka till strukturen - som jag behöver! (har jag insett dessa veckor...)
 
Jag hängde i Gamelstan denna torsdagseftermiddag och kväll. Segt men nyttigt att vara där utan restan av Q&A Girls. Även om mycket tid spenderades halvsovandes i sofforna, så avslutade jag dagen med en styrkeklass. Nötte djupet i Böjen... något som tar mycket kraft. Men fick mycket bra coaching och det börjar sätta sig hur det ska kännas. Rörligheten blir bättre, det ser bättre ut och det känns enklare. Efteråt blev det Mark med mycket fokus på tekniken. Gick upp och gjorde en enkel etta på 100kg och sedan sänkte jag vikten lite och körde 5x5. Det är med en skön trött känsla i kroppen som jag avslutar torsdagskvällen.
 
Imorgon är det fredag och då är hela Q&A Girls samlade på styrkeklassen.
Fredagskväll när den är som bäst med de bästa!
 
 

Kommentera här: