Gör om och gör rätt!

Då var vi här igen! Och med HÄR så syftar jag på då man
tror att man gör något för första gången men egentligen är det för andra gången.
HaHaHa
Jag tror att jag är duktig och antecknar allt efter varje pass, men det är ju tydligen någon form utav överdrift.
Tur att vi har en blogg där man kan läsa om tidigare pass, så man vet vad som är gjort och inte. Dagens tunga marklyft var som också tidigare på 87,5kg....men vad gör de?! För att det gick hur bra som helst! Då jag för ett par veckor sedan började fokusera på marklyftet igen efter att ha vilat från det ett tag så är tekniken så mycket bättre nu än vad den var i början på året. Så att släppa all frustration över att jag inte längre orkade samma vikter som tidigare, slänga av 20kg från stången, fila på tekniken och börja om, var helt rätt för mig.
Jag är inget annat än nöjd!
Så det är bara att kötta på. Snart är jag stark igen!
 


 
 
• Kategori: LisaTaggar: benchpress, bodyfitness, bootybuilding, crossfit, deadlift, fitness, fysiken, fysikencrossfit, justdoit, marklyft, qagirls, qaperformance, styrkelyft, workout; • Kommentarer (0)

Kommentera här: