Tävlingsdags och sumomark!

Efter några dagar av hosta och halsont var jag äntligen tillbaka på gymmet idag!
Körde ett komma-igång-pass på lätta vikter samt rehab för min axel!
Lekte runt lite med att stå på händer oxå!
Jag vet inte varför med jag vill verkligen lära mig det! Haha!
 
Går sådär för mig! ;)
 
 
Ida och Lisa var där också och vi provade på sumomark! Kändes väldigt annorlunda jämfört med vanliga marklyft!  Både jag och Lisa tyckte att det var lite klurigt och föredrar vanliga mark! Än så länge i alla fall! ;)
 
 
 
 
 
Ida däremot körde på och gjorde ett galet enkelt all-time-PB på 115kg! Yaaay!!
 
 
 
Fysiken har anordnat en styrkelyfts-tävling den 24:e augusti som vi alla 4:a nu anmält oss till! Där tävlar man alltså i knäböj, bänkpress (med stopp!) och marklyft!
 
Jag är redan nervös!! 
 

Mer om hur vi förbereder oss inför tävlingen kommer i ett senare inlägg när det börjar närma sig! ;)
 
 
 
 
• Kategori: EmelieTaggar: #qagirls #qafamily #qaperformance #tjejersomlyfterochärawesome #pbeverydamday #detkanbarablibra #fysikencrossfit #fysiken #bodybuilding #bodybuilding #powerlifting #pb #squat #styrkelyftKommentarer (0)

Kommentera här: